Opis produktu
Nowa Ultegra XTD została zaprojektowana, by spełnić oczekiwania karpiarzy i bez wątpienia przypadnie im do gustu nie tylko za sprawą świetnego wyglądu, ale również niewygórowanej ceny.
Nowa Ultegra XTD została zaprojektowana, by spełnić oczekiwania karpiarzy i bez wątpienia przypadnie im do gustu nie tylko za sprawą świetnego wyglądu, ale również niewygórowanej ceny. Ten nowy kołowrotek Shimano został wyposażony w aż dwie szpule aluminiowe (1x zapasowa) oraz całą gamę reduktorów pojemności szpuli, bez których współczesny karpiarz nie mógłby łowić komfortowo. W ofercie dostępne są dwa rozmiary - 5500 oraz 14000. Mniejszy, posiada dwa reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500, natomiast większy - cztery reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500 lub 10000. Dzięki nim, wędkarz ma możliwość łatwej zmiany rodzaju stosowanej linki i pełnego dostosowania się do panujących na łowisku warunków. Multitarczowy hamulec Instant Drag umożliwia płynne przejście od trybu zupełnie zwolnionej szpuli do pełnego docisku, przy przekręceniu pokrętła hamulca o zaledwie 180 stopni, dając tym samym możliwość natychmiastowego podjęcia holu. Nowa Ultegra XTD została również wyposażona w rozwiązania technologiczne takie jak Parallel Body - pozycjonujące korpus kołowrotka w idealnej płaszczyźnie względem wędziska, łożyskowany napęd X-Ship - zapewniający moc i wydajność podczas holu, oscylację Super Slow 5 - dającą nawój rzędu 50 zwojów na jeden cykl oscylacji szpuli, oraz Maintenance Port - umożliwiający smarowanie mechanizmów wewnętrznych bez rozbierania konstrukcji kołowrotka. Nie mamy cienia wątpliwości co do tego, że Ultegra XTD okaże się hitem sprzedaży.
Dźwięk przekręcenia hamulcaTakUchwyt na kołowrotkiNieRodzaj hamulcaSzybki (Instant Drag)Positive bailTakUchwyt pływającyNiePrzycisk zwalniający szpulęNieA/R LeverTakBlokada obrotów estecznychSuper Stopper IIRodzaj SzpuliAR-C spoolX-ShieldNiePrzekładnia - wykonanieCynk Odlewany CiśnieniowoKorpus - materiał wykonaniaXGT7Przekładnia (body)B-01Pokrętło regulacji hamulca typu HeatproofNieOtwór do smarowania sprężyny kabłąkąTakBulkNieMateriał pokrywy bocznejXGT7Rotor - materiałXGT7X-ProtectNieRotor X-rigidNieKabłąk X-RigidNiePrzekładnia (osłona boczna)B-01System łożysk (Salt Water)NieRodzaj oscylacjiAero Wrap IiBlokada obrotów wstecznych Core ProtectNieRodzaj szpuli zapasowejAR-C spoolPierścień redukcjiTakŁożyska A-Rb/Sa-RbPosiada Łożyska SA-RBBlisterNiePrzekładnia X-RigidNiePodkładki hamulcaFilcG FREE BodyNoHamulec walkiNieMateriał wykonania szpuli zapasowejAluminium Kute Na ZimnoHamulec wodoodpornyNieBB Total4Szpula - wykonanieAluminium cold forgedPokrętło regulacji hamulcaPlastikowePierścień ochronny linkiTakSystem Assist StopperTakKabłąkNieParallel BodyYesPokrętło hamulcaNieKorpus typu Core ProtectNieKlips na szpuliTakCounter clockwise rotor rotationTakZębatki tylneB-01Doczepiany uchwyt na kołowrotekTakRękojeśćPojedynczaHamulecPrzedni FdKorbka zapasowaNieAutomatyczne zbijanie kabłąkaTakPojemność szpuli zapasowej (mm-m)0.30-390/0.35-290/0.40-210stoper na ramieniu kabłąkaNieŁożysko rolkiRoller BearingSzpula zapasowaTakPrędkość oscylacjiSuper Slow 5AkcjaSUSFriction bailNieZ hamulcem/bez hamulcaTakKlips na szpuli zapasowejRegularMałe pudłoTakRolka prowadząca Core ProtectNieKorpus typu Screw-LessNieWymienny uchwyt karbkiTakZębatki przednieS-01Długość transportowaSurf CastingMaksymalna moc hamulca (kg)15HAGANE BodyNoPojemność szpuli głównej (mm-m)0.30-390/0.35-290/0.40-210Informacje dodatkoweSurfWaga500 gHAGANE GearNoDynaBalanceNieRozmiar szpuli5500MikromodułNieRolka Power-RollerTakNazwa serii kołowrotkaUltegra XTDPrzeznaczenieWody SłoneX-ShipTakPrzełożenie (Gear Ratio 1)5.3:1Koncept SW (Salt Water)NieNawój (jeden obrót korbki) [cm]
105