Kołowrotek Shimano Ultegra
Nowy kołowrotek Ultegra XTD 14000 została zaprojektowana, by spełnić oczekiwania karpiarzy i bez wątpienia przypadnie im do gustu nie tylko za sprawą świetnego wyglądu, ale również niewygórowanej ceny.
Shimano Ultegra XTD została zaprojektowany, by spełnić oczekiwania karpiarzy i bez wątpienia przypadnie im do gustu nie tylko za sprawą świetnego wyglądu, ale również niewygórowanej ceny. Ten nowy kołowrotek Shimano Ultegra został wyposażony w aż dwie szpule aluminiowe (1x zapasowa) oraz całą gamę reduktorów pojemności szpuli, bez których współczesny karpiarz nie mógłby łowić komfortowo. W ofercie dostępne są dwa rozmiary - 5500 oraz 14000. Mniejszy, posiada dwa reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500, natomiast większy - cztery reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500 lub 10000. Dzięki nim, wędkarz ma możliwość łatwej zmiany rodzaju stosowanej linki i pełnego dostosowania się do panujących na łowisku warunków. Multitarczowy hamulec Instant Drag umożliwia płynne przejście od trybu zupełnie zwolnionej szpuli do pełnego docisku, przy przekręceniu pokrętła hamulca o zaledwie 180 stopni, dając tym samym możliwość natychmiastowego podjęcia holu. Nowa Ultegra XTD została również wyposażona w rozwiązania technologiczne takie jak Parallel Body - pozycjonujące korpus kołowrotka w idealnej płaszczyźnie względem wędziska, łożyskowany napęd X-Ship - zapewniający moc i wydajność podczas holu, oscylację Super Slow 5 - dającą nawój rzędu 50 zwojów na jeden cykl oscylacji szpuli, oraz Maintenance Port - umożliwiający smarowanie mechanizmów wewnętrznych bez rozbierania konstrukcji kołowrotka. Nie mamy cienia wątpliwości co do tego, że Ultegra XTD okaże się hitem sprzedaży. Polecamy Kołowrotek Shimano Ultegra XTD 14000 Big Pit .
- Dźwięk przekręcenia hamulca
- Tak
- Uchwyt na kołowrotki
- Nie
- Rodzaj hamulca
- Szybki (Instant Drag)
- Positive bail
- Tak
- Uchwyt pływający
- Nie
- Oscylacja SR-3BB
- Nie
- Przycisk zwalniający szpulę
- Nie
- A/R Lever
- Tak
- Uchwyt Super Floating (pływający)
- Nie
- Blokada obrotów estecznych
- Super Stopper II
- Rodzaj Szpuli
- AR-C spool
- Otwór do smarowania mechanizmu napędowego
- Nie
- X-Shield
- Nie
- Przekładnia - wykonanie
- Cynk Odlewany Ciśnieniowo
- Materiał pierścienia szpuli
- AL_Anodizing
- Korpus - materiał wykonania
- XGT7
- Przekładnia (body)
- B-01
- Pokrętło regulacji hamulca typu Heatproof
- Nie
- Otwór do smarowania sprężyny kabłąką
- Nie
- Bulk
- Nie
- Materiał pokrywy bocznej
- XGT7
- Rotor - materiał
- XGT7
- X-Protect
- Nie
- Rotor X-rigid
- Nie
- Kabłąk X-Rigid
- Nie
- Przekładnia (osłona boczna)
- B-01
- System łożysk (Salt Water)
- Nie
- Rodzaj oscylacji
- Aero Wrap Ii
- Blokada obrotów wstecznych Core Protect
- Nie
- Rodzaj szpuli zapasowej
- AR-C spool
- Uchwyt korbki
- Typu T (M)
- Pierścień redukcji
- Tak
- Łożyska A-Rb/Sa-Rb
- Posiada Łożyska SA-RB
- Blister
- Nie
- Kabłąk
- Stamping
- Przekładnia X-Rigid
- Nie
- Podkładki hamulca
- Filc
- G FREE Body
- No
- Hamulec walki
- Nie
- Materiał wykonania szpuli zapasowej
- Aluminium Kute Na Zimno
- Hamulec wodoodporny
- Nie
- BB Total
- 4
- Szpula - wykonanie
- Aluminium cold forged
- Pokrętło regulacji hamulca
- Plastikowe
- Pierścień szpuli zapasowej
- Al_Anodizing
- Pierścień ochronny linki
- Tak
- System Assist Stopper
- Nie
- Kabłąk
- Tak
- Parallel Body
- Yes
- Pokrętło hamulca
- Nie
- Korpus typu Core Protect
- Nie
- Klips na szpuli
- Tak
- Counter clockwise rotor rotation
- Tak
- Przycis zwalniający szpulę zapasową
- Nie
- Rękojeść
- Pojedyncza
- Hamulec
- Przedni Fd
- Korbka zapasowa
- Nie
- Automatyczne zbijanie kabłąka
- Tak
- stoper na ramieniu kabłąka
- Tak
- Łożysko rolki
- Roller Bearing
- Szpula zapasowa
- Tak
- Prędkość oscylacji
- Super Slow 5
- Akcja
- SUS
- Friction bail
- Nie
- Z hamulcem/bez hamulca
- Tak
- Klips na szpuli zapasowej
- Regular
- Małe pudło
- Tak
- Rolka prowadząca Core Protect
- Nie
- Korpus typu Screw-Less
- Nie
- Wymienny uchwyt karbki
- Tak
- Zębatki przednie
- S-01
- Materiał wykonania uchwytu korbki
- Elastomer
- Długość transportowa
- Surf Casting
- Maksymalna moc hamulca (kg)
- 20
- HAGANE Body
- No
- Pojemność szpuli głównej (mm-m)
- 0.35-550/0.40-400/0.45-300
- Informacje dodatkowe
- Surf
- Waga
- 620 g
- HAGANE Gear
- No
- DynaBalance
- Nie
- Pojemność szupli głównej (lb-yd)
- 12-600/16-440/20-330
- Rozmiar szpuli
- 4000
- Mikromoduł
- Nie
- Rolka Power-Roller
- Tak
- Nazwa serii kołowrotka
- Ultegra XSD
- Przeznaczenie
- Wody Słone
- X-Ship
- Tak
- Przełożenie (Gear Ratio 1)
- 4.3:1
- Koncept SW (Salt Water)
- Nie
- Nawój (jeden obrót korbki) [cm]
- 103